
Družba Svilna pot d. o. o. s sedežem na naslovu Prešernova 19, 1000 Ljubljana, Slovenija, matična številka 6205631000, davčna številka 22279261 (v nadaljevanju: »SVILNA POT«) izvaja program zvestobe Karavana Svilne poti ob software podpori SmartGifty blagovne znamke, ki je v lasti Smart Octopus Solutions d. o. o., s sedežem na naslovou Stegne 23a, 1000 Ljubljana, matična številka 7249136000, davčna številka 55450598 (v nadaljevanju: SOS), in izvaja programsko podporo in obdeluje podatke o nakupih. Program vam omogoča pridobivanje točk (v našem primeru in v nadaljevanju “kamel”) na nakupe blaga ali storitev ter drugih ugodnosti, pri čemer primarno ne gre za denarne popuste ali znižanja cen, ampak prejem ugodnosti v obliki kamel, ki jih lahko pozneje unovčite. Kot člani programa zvestobe boste sekundarno deležni ekskluzivnih popustov, o katerih vas bomo obveščali po e-mailu.
Za sodelovanje v programu boste prejeli e-kartico s QR kodo, ki jo boste prejeli na e-mail naslov navedem ob izpolnitvi pristopnega obrazca. Kamele lahko zbirate že ob prvem nakupu, unovčite pa jih ob doseženem številu kamel znotraj določenega kvartalnega obdobja. Uporablja se slovensko pravo. V program se lahko prijavite samo enkrat, saj večkratna prijava ni dovoljena.
V programu lahko sodeluje vsaka fizična oseba, starejša od 16 let, s stalnim ali začasnim prebivališčem v Republiki Sloveniji. S potrditvijo teh splošnih pogojev udeleženec potrjuje, da izpolnjuje navedene pogoje za sodelovanje. Vsa pogodbena dokumentacija in komunikacija v okviru programa potekata izključno v slovenskem jeziku.
Prijavo lahko izvedete v eni izmed poslovalnic Svilne poti: na Trubarjevi 20 in v Italijanski 7, 1000 Ljubljana ali preko spletnega obrazca. Z navedbo svojih podatkov potrjujete, da ste sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega razmerja ter da so posredovani podatki pravilni. Z danim soglasjem se strinjate s tem, da Svilna pot d. o. o. obdeluje vaše podatke za potrebe izvajanja programa zvestobe in spremljevalnih promocijskih aktivnosti. Prosimo, da nas obvestite o kakršnihkoli spremembah vaših podatkov, ki ste jih predložili ob prijavi v eni izmed naših poslovalnic ali na info@svilnapot.com. Družba Svilna pot lahko uporablja različne ponudnike storitev, da zagotovi ustrezno hrambo vaših osebnih podatkov, ki ustreza zakonskim zahtevam (glejte tudi » Politiko zasebnosti «).
Sodelovanje v programu je brezplačno in ne ustvarja nikakršne obveznosti nakupa blaga ali storitev od Svilne poti. Program zvestobe Karavana Svilna pot se izvaja zgolj v fizičnih trgovinah (Trubarjeva 20 in Italijanska 7) in ne zadeva spletnih nakupov.
2.1. Kartice ostanejo last družbe Svilna pot. Vašo kartico, črtno kodo na njej in številko kartice lahko kopirata in/ali evidentirata (tudi elektronsko) samo družbi Svilna pot in SOS. Kopiranje ali drugačno izdelovanje dvojnikov in/ali spreminjanje kartice, črtne kode na njej ali številke kartice ni dovoljeno.
2.2. Prosimo, da storitveni center nemudoma na spletnem naslovu info@svilnapot.com obvestite o morebitnem sumu, da je nepooblaščena oseba pridobila podatke, ki ji omogočajo dostop do vašega računa za zbiranje kamel.
2.3. Družba Svilna pot ima v primeru suma zlorabe in/ali goljufije (npr. zaradi nenavadnih transakcij zbiranja ali unovčevanja kamel) pravico blokirati unovčevanje kamel na vašem računu in vaše podatke poslati osebi, ki je bila oškodovana, ter organom pregona in drugim organom (glejte tudi »Politiko zasebnosti«).
3.1. Na sodelujočem (poslovalnici na Trubarjevi 20 in Italijanski 7) prodajnem mestu Svilne poti boste od družbe Svilna pot prejeli ugodnosti v obliki kamel, in sicer ob nakupu blaga oziroma ob izvedbi drugih dejanj, za katera se dodelijo kamele (omembe na družbenih omrežjih in ostale promocijske dejavnosti, ki jih člani programa izvedejo). Točke smo zaradi zgodbe o Karavani Svilna pot preimenovali v “kamele”. V nadaljevanju točka = kamela. Za vsak evro nakupa prejmete 1 kamelo in s tem sestavljte svojo karavano. Ko je to posebej določeno, vam lahko Svilna pot tudi podeli dodatne kamele za nakup izbranega blaga oziroma izvedbo drugih dejanj, kot je določeno v posebnih pogojih zadevne promocije, kot je na primer promocija “pripelji prijatelja, prejmi kamele”. Pogoje za podelitev kamel določa družba Svilna pot. Družba Svilna pot vas lahko obvesti o številu zbranih kamel ustno v poslovalnici ali preko elektronske pošte, ki ste jo navedli ob prijavi v program zvestobe.
3.2. Za pridobitev/pripis kamel morate pred plačilom nakupa pokazati svojo kartico zvestobe s QR kodo ali navesti številko svoje kartice. Številka kartice je običajno evidentirana elektronsko. Po izdaji računa morda ne bo več mogoče vnesti številke kartice in tako prejeti kamel. Odgovornost, da pravočasno obvestite prodajalca, da ste del programa in želite bodisi naložiti ali unovčiti vrednost zbranih kamel, je vaša. Družba Svilna pot vas bo v skladu z vašim soglasjem o obveščanju preko e-mail sporočila pravočasno obvestila o izteku kvartalnega obračunskega obdobja, ko je potrebno zbrane kamele unovčiti.
3.3. Družba Svilna pot uporabo vaše kartice sporoča družbi SOS, pri čemer navede številko kartice in naslednje podatke za pripis kamel na vaš račun: blago/storitve, zneski plačil, valuta, znesek popusta, uporabljeni kuponi, lokacija nakupa, identifikacijska oznaka blagajne/POS terminala, ura in št. transakcije ter, če je potrebno, poslovalnica in morebitni podatki o unovčenju kamel (podatki o rabatu).
3.4 Z vsakim dopolnjenim evrom vsakega posameznega nakupa (blaga) zberete 1 kamelo. Pri unovčevanju se zbrane kamele vrednotijo po naslednjem sistemu: 100 kamel = 5,00 eur, 200 kamel = 15,00 eur. Primer: opravite nakup za 15,80 eur, zberete 15 kamel.
3.5 Družba Svilna pot si pridržuje pravico, da omeji podeljevanje kamel, npr. na podlagi zakonskih določb ali v primeru nakupa količin, ki so običajne za gospodinjstvo, oziroma pri posebnih ponudbah. Število in stanje zbranih kamel, ki se podelijo, vam po vsakem opravljenem nakupu sporočimo po elektronski pošti. V vsakem primeru prevladajo informacije, ki jih predloži Svilna pot.
3.6 V primeru prekinitve pogodbe o nakupu z družbo Svilna pot z vaše strani (preklic, ugovor, odstop, zamenjava itd.), za katero ste že prejeli kamele, v primeru napake v stanju kamel, zlorabe ali goljufije si družba Svilna pot pridržuje pravico, da ustrezen pripis kamel zadrži ali prekliče.
4.1 Vaše kamele se evidentirajo na vašem računu. Stanje vaših kamel lahko preverite tako, da s pisno izjavo poslano preko elektronske pošte na naslov info@svilnapot.com zahtevate, da vam družba Svilna pot sporoči trenutno stanje kamel. Družba Svilna pot vam je dolžna odgovoriti in vam posredovati natančno informacijo o stanju vaših kamel v najkrajšem možnem času.
4.2 Prosimo, da morebitne ugovore glede pravilnosti ali popolnosti vašega stanja kamel predložite družbi Svilna pot na elektronski naslov info@svilnapot.com najpozneje v roku enega meseca, pri čemer priložite ustrezne račune ali fakture, ki jih je izdala družba Svilna pot.
5.1 Kamele lahko unovčite šele, ko zberete najmanj 100 kamel in pod pogojem, da ste že prijavljeni v program. Kamele morate unovčiti do zadnjega delovnega dne v enem kvartalnem obdobju.
5.2 Unovčenje kamel se izvede pri družbi Svilna pot. Družba Svilna pot si pridržuje pravico, da iz ponudbe za unovčenje kamel izključi izbrane izdelke/storitve.
5.3. Unovčevanje kamel bo možno v naslednjih obračunskih obdobjih:
Družba Svilna pot in njeni zaposelni so člane programa zvestobe dolžni opozoriti na konec obračunskega obdobja in na uveljavljanje ugodnosti v obliki elektronskega obveščanja ali ustno ob obisku katere izmed poslovalnic.
Veljavnost kamel poteče do konca zadnjega delovnega dne posameznega obračunskega obdobja, kar se šteje do konca odpiralnega časa posameznih poslovalnic. Po tem datumu se stanje kamel izniči na 0 in se začne novo obdobje zbiranja kamel.
7.1 Svoje sodelovanje v programu zvestobe Karavana Svilna pot lahko odpoveste kadarkoli in brez odpovednega roka tako, da nam to sporočite v pisni obliki preko elektronske pošte na naslov info@svilnapot.com. Odpoved začne veljati ob njeni dostavi na predhodno naveden elektronski naslov. Neunovčene kamele prenehajo veljati brez kakršnegakoli nadomestila. Po odpovedi ali morebitni novi prijavi ne morete koristiti pravic oziroma ugodnosti iz predhodnega sodelovanja v programu.
7.2 Račun lahko odpovemo v pisni obliki (e-pošta), ob upoštevanju enomesečnega odpovednega roka, razen če odpoved temelji na kršitvi teh pogojev sodelovanja, kar vključuje: omogočanje dostopa do vaše številke kartice nepooblaščeni osebi ali goljufivo ravnanje.
Poleg tega sta družbi Svilna pot in Smart Octopus Solutions zavezani k preprečevanju goljufivih ravnanj ali ravnanj, ki kršijo mednarodne sankcije, ter spoštovanju predpisov o preprečevanju pranja denarja, financiranja terorizma in davčnih goljufij v okviru našega skrbnega pregleda strank. V ta namen vaše podatke o članstvu uporabljamo za pregled naših poslovnih tveganj, kot so: goljufija, regulatorno in varnostno tveganje (z uporabo avtomatiziranih procesov in/ali individualnega pregleda) ter za odkrivanje in preprečevanje goljufij ali kriminalne dejavnosti. Družba Svilna pot ima pravico, da s takojšnjim učinkom prekliče posameznikovo udeležbo v programu zvestobe Karavana Svilna pot zaradi izpolnjevanja omenjenih obveznosti skladnosti.
7.3 Ob izteku odpovednega roka smo dolžni izbrisati vaš račun. V primeru fizične kartice ste slednjo dolžni uničiti, v primeru takojšnje odpovedi pa to storiti takoj po prejemu obvestila o odpovedi.
7.4 Družba Svilna pot si pridržuje pravico program ukiniti, spremeniti ali preoblikovati, pri čemer mora obvestilo o tem poslati en mesec prej, v primeru spremembe zakonodaje pa jima omenjenega roka ni treba upoštevati.
7.5 Družba Svilna pot si prav tako pridržuje pravico spremeniti ali dopolniti te pogoje sodelovanja, zlasti če je namen poenostavitev oziroma upoštevanje določb glede varne obdelave osebnih podatkov in kamel in/ali preprečevanje zlorab.
7.6 Spremembe teh pogojev sodelovanja vam bomo sporočili v pisni obliki (e-sporočilo), objavljene pa so tudi na spletni strani www.svilnapot.si. Če svojega sodelovanja v programu ne prekličete v enem mesecu od datuma obvestila, oziroma če svojo kartico ali številko kartice uporabite po tem obdobju, velja, da se s spremembo strinjate. Če se s tako spremembo ne strinjate, lahko svoje sodelovanje v programu odpoveste s takojšnjim učinkom pred datumom, ko sprememba začne veljati.
8.1 Družba Svilna pot ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Spore rešujemo v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja. Za vse spore, ki jih ne uspemo rešiti na miren način je pristojno sodišče v Ljubljani.
November 2025
Še vedno čakamo na tvoje mnenje. Deli svojo izkušnjo z nami in našimi izdelki.