O COVID-19 je bilo že veliko povedanega, preveč slišanega, da o njem verjetno mnogi ne želite brati več. Zato se bomo vrnili v obdobje enega meseca pred izbruhom te nadloge, ko smo pri Svilni poti (končno) lansirali novo spletno stran s sveže postavljeno trgovino. Oblikovali smo nov dizajn, veliko truda in živcev vložili v izvedbo ter na koncu skupaj z izvajalci ustvarili novo uporabniško izkušnjo, ki je, verjamemo, odigrala ključno vlogo v tem za posel občutljivem obdobju karantene.
Zavedamo se, da imamo z novo stranjo še veliko dela, zlasti tistega finega, ki ga po večini vi ne boste niti opazili, ampak ga boste začutili. A vseeno smo izjemno veseli in hvaležni, da smo jo uspeli v globalu dokončati pred razglasitvijo epidemije. Slednja je namreč dodobra pretresla naše poslovanje. Poleg naših trgovin pod naše okrilje spadata še dva azijska bistroja: Suwon in Osha, ki sta prav tako za trenutek obstala v zraku in tam s celo Slovenijo za trenutek nemočno levitirala.
A smo začetni strah, razočaranje, negotovost kaj hitro slekli in jih zamenjali s sveže opranim upanjem, trpežnim pogumom in neuničljivo delavno voljo. Reorganizirali smo svoje vrste in se lotili dela, kot da nam gre za življenje (to niti ni daleč od resnice) kar se nam je občutno obrestovalo in kar ste, sklepamo, opazili tudi vi, drage zveste popotnice in cenjeni neustrašni popotniki.
Naj se vam na tem mestu zahvalimo, da ste ostali z nami, obenem pa pozdravimo vse nove pustolovce, ki ste se nam pridružili na poti raziskovanja čarobnih okusov Azije.